10 Kasım 2018 Cumartesi

duygusalcrazy




kafam o kadar karışık ki madde madde yazacağım.

*"gücümü içimdeki güçsüzlükle boğuşurken tükettim."

*iki gün önce çok kötü bir kabus gördüm. ağlayarak uyandım. sela veriliyordu gerçek sandım. annemi aradım. o kadar çok ağladım ki okula gidemedim. hâlâ etkisinden çıkamadım. annemi çok özledim.

*oda arkadaşım her sabah okula giderken beni öpüyor. o kadar mutlu oluyorum ki uyurken. aklıma kado'nun yanakları geliyor. o uyurken onu izlemek öpmek dünyanın en güzel şeyi. uff çok özledim yanaklarını :v

*gece kızlarla bir şeyler hazırlayıp yemeyi o kadar seviyorum ki.

*kuşlar da kaderine uçar-mış. 

* burdaki kediler çok şişkolar yüzüme bakmıyorlar.

*annem telefonda gittikçe duyguş olduğumu söylüyor. bugün mohsen namjo dinlerken bir kere daha mutlu oldum.

*kendime ayıcık aldım geceleri ona sarılıp uyuyorum. beyaz. çok tatliş.

*burda babamı hiç düşünmüyorum. hatta bir babamın olduğunu bile hatırlamıyorum.

*çok güzel müzikler dinleyip çok güzel yollar yürüyorum.

*"ben onun yalan olup olmadığını düşünmedim inanırken." aklımda sürekli bu söz dolanıp duruyor.

*doktor yaşadığım hisleri not almamı istedi buluşma tarihine kadar. geçen de bir anket doldurdum. "genelde üzülürüm" seçeneğini işaretledim.

*burda gerçekten huzurluyum.

*kulüpte altmış kişinin önünde en sevdiğim şiiri döne döne okudum. çok özeldi benim için.

*haftaya oyuncu seçmeleri olacak tiyatroda. ben geçemeyeceğim. ama geçmem lazım. çünkü çok istiyorum.

*yatağımı köpekler gibi özledim. annemle görüntülü konuşurken yatağımı da görmek istiyorum. canım yastığımı bir de. ÇOK ÖZLEDİM.

*allah'ım sen evini özleyenlerin de rabbisin.

*müzik bırakıp gidiyorum, 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder