17 Kasım 2016 Perşembe

+anne sen böyle pasta yapmayı nerden öğrendin?
-sohbet arkadaşlarımdan!
(gülüşmeler)

bugün hava felaket soğuktu. kara hazırlıksız yakalandım. ablam montumu giymiş içimden saydım. baktım sinirim geçmiyor aradım bağırıp çağırıp yüzüne kapattım. sonra üzülüp aradım.  unutmuş gibi yapıp (ablam zaten unutmuştur) normal konuştuk. ablam rahat ya. kafaya takmasını istemediği hiçbir şeyi takmıyor. anneme hiç çekmemiş aynı babam. ben de aynı annem.
gece mutfakta bulaşık makinasına toz deterjan koyarken annem gel benimle yat dedi yok dedim. niye hemen yok dedim bilmiyorum. annem de üzülüp gitti. onu üzdüğüm için felaket üzgünüm şimdi. küçükken anneme her gün yatarken yatağına gidip  "anne bugün beni hiç sevmedin hadi beni sev!" diye zıplayıp dururmuşum. annem gelip beni uyuyana kadar severmiş. gerçi şimdide pek birşey değişmedi. hâlâ annemin etrafında kedi gibi dolaşıyorum. -tek fark artık beni sevmiyor. past tense. senden nefret ediyorum. of arkadaki müzik çok pis üzüyor beni. annemin yanına uyumaya gidiyorum.

https://m.youtube.com/watch?v=Hkfyd2fI4eM

1 yorum:

  1. Masumluğunu hiç kaybetmemişsin. Seni özlüyorum..

    YanıtlaSil